Usein kysyttyä

Olemme koonneet tänne Viking Clubiin liittyviä kysymyksiä ja vastauksia. Täältä saattaa löytyä sinunkin kysymykseesi valmis vastaus.

Missä asioissa Viking Club -numero palvelee minua?

  • Viking Clubin asiakaspalvelu auttaa puhelimitse jäsenyyksiin liittyvissä asioissa arkisin klo 9–12, puh. 09 123 575 (pvm).
  • Varauksissa ja matka-asioissa voit olla yhteydessä myyntipalveluumme, puh. 0600 41577 (1,75 €/puhelu + pvm), avoinna ma–pe klo 8–20, la–su 9–18.
  • Huomioithan, että pystyt muuttamaan ja päivittämään tietojasi myös Omien sivujen kautta.

Olen kadottanut Viking Club -korttini / unohtanut jäsentietoni – tuleeko minun liittyä uudelleen?

  • Ei, koska profiilisi on olemassa ja voimissaan. Ota yhteys sähköpostitse Viking Clubin asiakaspalveluun.

Olen kadottanut Viking Club -korttini, mitä teen?

  • Uuden kortin saat tilattua sähköpostitse Viking Clubin asiakaspalvelusta. Kortti on maksuton ja sen toimitusaika on noin 2 viikkoa.
    • Jos olet lähdössä matkalle aiemmin, voit tehdä varauksia jäsennumerollasi ja riittää, että näytät satamassa henkilöllisyystodistuksesi.
    • Voit myös halutessasi pyytää laivan infopisteestä väliaikaisen jäsenkortin, jolla saat sinulle kuuluvat laivaedut.

Voiko perheenjäseneni saada rinnakkaiskortin?

  • Ei, koska jäsenyys on henkilökohtainen. Yhdellä kortilla voi kuitenkin varata matkan useammalle henkilölle. Tutustu tarkempiin varausehtoihin matkakohtaisesti.
  • Huomioithan kuitenkin, että Viking Clubin hintoja ja etuja käytettäessä on jäsenen matkustettava mukana.

Viking Club -kortissani on kaksi numeroa, kumpi on jäsennumeroni?

  • Jäsennumerosi on lyhyempi numero kortissa. 7777-alkuinen numero on kortin numero, jota et tarvitse.

Olen unohtanut salasanani, mitä teen?

  • Salasanasi saat tilattua helpoiten netissä.

Nimeni on muuttunut, tuleeko uusi Viking Club -kortti minulle automaattisesti?

  • Ei. Päivitä uusi nimi ensin profiiliin ja tilaa sen jälkeen sähköpostitse Viking Clubin asiakaspalvelusta uusi kortti.

Saanko jäsenyyteni myötä pisteitä jollekin tilille ja onko jäsenyydessä eri tasoja?

  • Viking Clubin jäsenyys ei kerrytä pisteitä eikä bonuksia, vaan oikeuttaa alennettuihin reittimatka- ja risteilyhintoihin. Lisäksi tarjolla on vaihtelevia etuja sekä laivalla että maissa. Viking Clubissa ei myöskään ole käytössä eri tasoja. Katso jäsenehdot.

Kerryttävätkö laivaostokseni pisteitä?

  • Viking Clubin jäsenyys ei kerrytä pisteitä eikä bonuksia.
  • Viking Club -alennuksia saat myymälässä ja ravintolassa merkityistä tuotteista korttia näyttämällä.

Olen varaamassa matkaa, miten saan Viking Club -alennuksen?

  • Saat alennuksen rastittamalla matkavarausvalikossa kohdan Viking Club -jäsen (kuva 1) ja/tai kirjautumalla sisään Viking Clubin tunnuksillasi pop-up-ikkunassa, joka tulee näkyviin varauksen 2.–4. vaiheessa (kuva 2).

Ohje: Varaa matka Viking Clubin jäsenenä

Miksi en ole saanut uutiskirjeitä vaikka olen jäsen?

Syitä voi olla monta. Tässä muutamia tavallisimpia syitä ja neuvoja asian ratkaisemiseksi.

  • Aloita tarkistamalla Omien sivujen kautta tai sähköpostitse, että jäsentiedoissasi oleva sähköpostiosoite on ajan tasalla ja oikein kirjoitettu. Päivitä tarvittaessa.
  • Olet klikannut uutiskirjeen alalaidassa olevaa uutiskirjeen peruutuslinkkiä, jolloin uutiskirjeen tulo lakkaa kokonaan. Tilaa kirje uudelleen sähköpostitse.
  • Kirje ei tule perille, jos esimerkiksi postilaatikkosi on täynnä. Jos tämä toistuu useamman kerran, järjestelmä lakkaa lähettämästä uutiskirjeitä kyseiseen osoitteeseen. Vapauta tilaa postilaatikostasi ja tilaa kirje uudelleen sähköpostitse.
  • Sähköpostiohjelmasi saattaa lajitella uutiskirjeen automaattisesti tiettyyn kansioon (esim. tarjoukset tai roskaposti), joten tarkista myös muut kuin Saapuneet-kansio.

 Mitä eroa on Suomen ja Ruotsin Viking Clubilla?

  • Viking Club Finland ja Viking Club Sverige ovat erillisiä organisaatioita, joilla on omat tuotteet sekä hinnoitteluperusteet. Edut ja tarjoukset on suunniteltu palvelemaan parhaiten juuri kyseisestä maasta matkustavia henkilöitä.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Voit myös etsiä vastausta nettisivuiltamme: vikingline.fi tai soittaa myyntipalveluumme.