Asiakaspalaute ja reklamaatiot

Olemme kiitollisia asiakaspalautteista, jotka auttavat meitä kehittämään palvelujamme. Sekä ruusut että risut ovat tervetulleita!

Kaikki palautteet toimitetaan aina asianosaisille osastoille ja vastuuhenkilöille tiedoksi ja läpikäyntiä varten.

Ilmoitathan varausnumerosi

Jos asiasi vaatii tarkempaa selvitystä, ilmoitathan varausnumerosi sekä muut matkavarauksen tiedot, tai millä nimellä matka oli varattu. Näin löydämme varauksesi mahdollisimman nopeasti.

Reklamointi

Mikäli teet reklamaation, tarvitsemme aina varausnumeron, matkavarauksesi tiedot ja yhteystietosi. Palautteet toivomme saavamme välittömästi matkan jälkeen tai viimeistään 2 kuukauden sisällä matkasta.

Voit joko täyttää jonkin nettilomakkeista, lähettää sähköpostia osoitteeseen feedback@vikingline.com tai postittaa palautteen osoitteeseen Viking Line, Asiakaspalautteet, PL 166, 22101 Mariehamn.

Palvelu laivalla

Toivomme, että ensisijaisesti otat yhteyttä laivan henkilökuntaan matkan aikana, mikäli palveluissamme ilmenee huomauttamista. Terminaalipalvelujen ja hotellipalvelujen kohdalla pyydämme ottamaan yhteyttä terminaalipäällikköön/hotellipäällikköön.

Tavoitteemme on aina hoitaa mahdolliset virheet suoraan paikan päällä. Mikäli huomaat hytin siivouksessa tai varustuksessa puutteita, ota välittömästi yhteys laivan neuvontaan. Mahdollinen kompensaatio myönnetään ainoastaan mikäli laivan henkilökunta on voinut todeta virheen tai vahingon matkan aikana.

Riita-asiat

Jos et ole tyytyväinen Viking Linen päätökseen valitusasiassasi tai jos emme ole päässeet yksimielisyyteen asiassa, kyseessä on riita-asia. Jotta riita-asia voitaisiin ratkaista (tuomioistuimen ulkopuolella), voit kääntyä kuluttajariitalautakunnan puoleen, www.kuluttajariita.fi. Osallistumme riita-asian ratkaisemiseen ja noudatamme kuluttajariitalautakunnan suosituksia.