MS Amorella & Viking Grace

Bonusehdot

S-Etukortilla Bonusta Viking Linen erikoishintaisista matkapaketeista, jotka markkinoidaan tässä osiossa.

Bonusta myönnetään S-Etukortti-osiossa olevista Viking Linen myymistä ja välittämistä matkapaketeista, ellei toisin mainita. Tarjoukset voivat koskea vain tiettyjä päiviä, lähtöjä tai hyttiluokkia, muut normaalin hinnaston mukaan. Tarjoukset eivät koske ryhmämatkoja.

Bonus kertyy sekä Viking Linen että tarjonnassa mukana olevien hotellien tuottamien palveluiden kokonaishinnasta. Kokonaishinnalla tarkoitetaan etukäteen varattuja ja maksettuja palveluita (esim. Viking Linen laivamatka, yöpyminen hotellissa, sekä jokin muu etukäteen ostettu laivan lisäpalvelu). Bonusta kertyy myös etukäteen ostetuista ruokailuista.

Bonusta ei kerry laivaostoksista, laivalla ostetuista ruokailuista eikä Viking Linen palvelumaksusta.

Asiakasomistaja voi varata S-Etukortilla Bonukseen oikeuttavia tuotteita yhdelle lähdölle seuraavasti: korkeintaan kaksi neljän hengen hyttiä, yhden ajoneuvon tai neljän hengen matkan ilman hyttiä, ellei toisin mainita. Tämän lisäksi kyseiselle lähdölle voi varata tarvittaessa normaalihintaisia hyttejä, ajoneuvoja ja henkilölippuja.

Bonusta saadakseen on
1. oltava matkavarauksen maksaja sekä asiakasomistaja tai kuuluttava asiakasomistajatalouteen (S-Etukortti omalla nimellä)
2. S-Etukortti näytettävä lähtöselvityksessä (ei koske lähtöselvitysautomaatteja).
3. ostettavan matkan löydyttävä Viking Linen S-Etukortti-osiosta olevasta tuotetarjonnasta

S-Etukortin näyttäminen lähtöselvityksessä toimii valtuutuksena Viking Linelle toimittaa Bonusostotapahtumat S-ryhmän asiakasomistajajärjestelmään Bonuksen laskentaa varten.

Matkat, joiden lähtöpäivä on viimeistään kalenterikuun 23. päivä, kirjataan pääsääntöisesti matkustuskuukauden ostoihin. Ostot näkyvät matkustuskuukautta seuraavan kuun puoleen väliin mennessä Asiakasomistaja Onlinessa. Bonus maksetaan asiakasomistajatalouden pääjäsenen etujen maksutiliksi määritetylle S-Tilille S-Pankkiin.

Asiakas on vastuussa ilmoittamastaan S-Etukortin numeron oikeellisuudesta.

Viking Linella tai osuuskaupalla ei ole velvoitetta korvata asiakkaan mahdollisesti saamatta jäänyttä Bonusta, mikäli lähtöselvityksessä näytetty S-Etukortti (jäsennumero) tai muu tässä yksilöity Bonuksen kertymistä varten tarvittava tieto on väärä, virheellinen tai muuttunut. Bonusosto matkasta kirjataan matkan maksajaksi ilmoitetulle henkilölle, jonka S-Etukortti on esitetty ja jäsennumero on kirjattu lähtöselvityksessä. S-Etukortti ja jäsennumero ovat aina henkilökohtaisia, jolloin niiden luovuttaminen toiselle henkilölle ei ole sallittua.