Usein kysyttyä – Jäsenyys

Maksaako Viking Line Clubin jäsenyys?
Ei, Viking Line Clubin jäsenyys on maksuton.

Olen unohtanut salasanani, mitä teen?
Salasanasi saat tilattua helpoiten netissä.

Olen kadottanut Viking Line Club -korttini / unohtanut jäsentietoni – tuleeko minun liittyä uudelleen?
Ei, koska profiilisi on olemassa ja voimassa. Ota yhteys sähköpostitse Viking Line Clubin asiakaspalveluun.

Onko jäsenyydelle ikärajaa?
Kyllä, Viking Line Clubin ikäraja on 18 vuotta.

Mitä eroa on Suomen, Ahvenanmaan, Ruotsin ja Viron Viking Line Clubeilla?
Viking Line Club Finland, Viking Line Club Åland, Viking Line Club Sverige ja Viking Line Club Eesti ovat erillisiä organisaatioita, joilla on omat tuotteet sekä hinnoitteluperusteet. Edut ja tarjoukset on suunniteltu palvelemaan parhaiten juuri kyseisestä maasta matkustavia henkilöitä. Kertyneitä bonuspisteitä eli Veneitä ei voi siirtää toisen maan Viking Line Clubiin.

Onko jäsenyydessä olemassa eri tasoja?
Kyllä, Viking Line Clubissa on kaksi tasoa: Member- ja Plus-taso. Saavutat Plus-tason keräämällä 1 000 bonuspistettä eli Venettä (= 1 000 euroa). Plus-tasolla tienaat kaksinkertaisen määrän Veneitä ja saat Plus-jäsenille suunnattuja erikoistarjouksia.

Kuinka kauan Plus-tason jäsenyyteni on voimassa?
Plus-jäsenyytesi on voimassa nykyisen jäsenvuotesi loppuun asti sekä sitä seuraavan kauden. Yksi jäsenvuosi on 12 kk.

Olen varaamassa matkaa, miten saan Viking Line Club -alennuksen ja bonuspisteeni?
Saat alennuksen rastittamalla matkavarausvalikossa kohdan Viking Line Club -jäsen (kuva 1) ja/tai kirjautumalla sisään Viking Clubin tunnuksillasi pop-up-ikkunassa, joka tulee näkyviin varauksen 2.–4. vaiheessa (kuva 2).

Onko jäsenhintaisten matkojen varaamisessa rajoitteita?
Viking Line Club -kortilla voi varata tarjoushintaisia matkoja seuraavasti

  • enintään 1 varaus/jäsen
  • enintään 8 henkilöä/varaus, jos matkalle varataan hytti
  • enintään yhteen ajoneuvon
  • enintään 2 hyttiä
  • enintään 4 henkilöä/varaus, jos matkalle ei varata hyttiä

Miksi en ole saanut uutiskirjeitä, vaikka olen jäsen?
Tässä muutamia tavallisimpia syitä ja neuvoja asian ratkaisemiseksi.

  • Aloita tarkistamalla Omien sivujen kautta tai sähköpostitse, että jäsentiedoissasi oleva sähköpostiosoite on ajan tasalla ja oikein kirjoitettu. Päivitä tarvittaessa.
  • Olet klikannut uutiskirjeen alalaidassa olevaa uutiskirjeen peruutuslinkkiä, jolloin uutiskirjeen tulo lakkaa kokonaan. Tilaa kirje uudelleen sähköpostitse.
  • Kirje ei tule perille, jos esimerkiksi postilaatikkosi on täynnä. Jos tämä toistuu useamman kerran, järjestelmä lakkaa lähettämästä uutiskirjeitä kyseiseen osoitteeseen. Vapauta tilaa postilaatikostasi ja tilaa kirje uudelleen sähköpostitse.
  • Sähköpostiohjelmasi saattaa lajitella uutiskirjeen automaattisesti tiettyyn kansioon (esim. tarjoukset tai roskaposti), joten tarkista myös muut kuin Saapuneet-kansio.

Miten perun uutiskirjetilaukseni?
Klikkaa ”Peru tilaus tästä” uutiskirjeen alareunasta. Voit myös perua uutiskirjeen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Miten irtisanon jäsenyyteni?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Miten henkilötietojani käsitellään?
Käsittelemme henkilötietojasi henkilötietolain mukaan. Jäsenehdoistamme löydät tarkemmat tiedot henkilötietojen käsittelystä.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Voit myös etsiä vastausta nettisivuiltamme tai soittaa myyntipalveluun, puh. 0600 4157 (pvm./mpm.), tai tiedustella asiaa sähköpostitse.

Jäsenyyksiin liittyvissä asioissa sekä varauksissa ja matka-asioissa voit olla yhteydessä myyntipalveluumme, puh. 0600 41577 (1,75 €/puhelu + pvm./mpm.), avoinna ma–pe klo 8–20, la–su 9–18. Voit olla yhteydessä myös sähköpostitse.

Huomioithan, että pystyt muuttamaan ja päivittämään tietojasi myös Omien sivujen kautta.