Usein kysyttyä – Kortit

Maksaako Viking Line Clubin jäsenyys?
Ei, Viking Line Clubin jäsenyys on maksuton.

Olen unohtanut salasanani, mitä teen?
Salasanasi saat tilattua helpoiten netissä.

Olen kadottanut Viking Line Club -korttini / unohtanut jäsentietoni – tuleeko minun liittyä uudelleen?
Ei, koska profiilisi on olemassa ja voimassa. Ota yhteys sähköpostitse Viking Line Clubin asiakaspalveluun.

Olen kadottanut Viking Line Club -korttini, mitä teen?

  • Tilaa sähköpostitse Viking Line Clubin asiakaspalvelusta uusi kortti. Kortti on maksuton ja sen toimitusaika on noin 2–4 viikkoa.
  • Jos olet lähdössä matkalle aiemmin, voit tehdä varauksia jäsennumerollasi ja riittää, että näytät satamassa henkilöllisyystodistuksesi.
  • Voit myös halutessasi pyytää laivan infopisteestä väliaikaisen jäsenkortin, jolla saat sinulle kuuluvat laivaedut.

Korttini magneettiraita ei toimi. Mitä teen?

  • Tilaa sähköpostitse Viking Line Clubin asiakaspalvelusta uusi kortti. Kortti on maksuton ja sen toimitusaika on noin 2–4 viikkoa.
  • Jos olet lähdössä matkalle aiemmin, voit tehdä varauksia jäsennumerollasi ja riittää, että näytät satamassa henkilöllisyystodistuksesi.
  • Voit myös halutessasi pyytää laivan infopisteestä väliaikaisen jäsenkortin, jolla saat sinulle kuuluvat laivaedut.

Nimeni on muuttunut, tuleeko uusi Viking Line Club -kortti minulle automaattisesti?
Ei, päivitä uusi nimi ensin profiiliin ja tilaa sen jälkeen sähköpostitse Viking Line Clubin asiakaspalvelusta uusi kortti.

Voiko perheenjäseneni saada rinnakkaiskortin?
Ei, koska jäsenyys on henkilökohtainen. Yhdellä kortilla voi kuitenkin varata matkan useammalle henkilölle. Tutustu tarkempiin varausehtoihin matkakohtaisesti.

Huomioithan kuitenkin, että Viking Line Clubin hintoja ja etuja käytettäessä on jäsenen matkustettava mukana ja että bonuspisteitä saavat ainoastaan ne täysi-ikäiset matkaseurueen jäsenet, joilla on Viking Line Club -kortti.

Viking Line Club -kortissani on kaksi numeroa, kumpi on jäsennumeroni?
Jäsennumerosi on lyhyempi numero kortissa. 7777-alkuinen numero on kortin numero, jota et tarvitse.

Jäsenyyksiin liittyvissä asioissa sekä varauksissa ja matka-asioissa voit olla yhteydessä myyntipalveluumme, puh. 0600 41577 (1,75 €/puhelu + pvm./mpm.), avoinna ma–pe klo 8–20, la–su 9–18. Voit olla yhteydessä myös sähköpostitse.

Huomioithan, että pystyt muuttamaan ja päivittämään tietojasi myös Omien sivujen kautta.